Wakey Wakey..

Nu sitter jag här i köket och tar det lite lugnt. Har precis varit nere och duschat och det var underbart skönt. Innan duschen löste jag lite sudoku, det gick alldeles för snabbt. Har faktiskt redan hunnit löst 5 st på 30 min (?!). Snart ska jag göra iordning lite frukost och sen när mamma har vaknat och gjort sig iordning så åker bror, mamma och jag en sväng till Ludvika. Jag kom nyss på att om vi hinner upp innan klockan två går jag nog in hos frisören och klipper mig. Finns en frisörsalong som har drop-in varje dag klockan 9.00-14.00. Det var just där jag klippte mig senast, eller jag har klippt mig efter också, men då har Cissi klippt mig :)


Hej alla där ute som läser denna sötisens blogg:), jag kan säga er alla där ute att det finns ingen annan på hela jorden som tkr om Linnea lika mkt som jag gör;), hon är en otrolig tjej med grymmt bra utrålning och hon är bedårande VACKER!, hon gör mitt hjärta större och störe för varje dag som går, jag skulle kunna offra mitt liv för denna tjej!, hon är värd otroigt mkt, Linnea, du vet vem jag är, mer än så säker jag inte, men till andra som läser denna blogg och detta inlägg, var rädd om den ni älskar...........

2009-08-04 // 12:18:12

Har någon kännt den där tanken då man aldrig kan sluta tänka på en person?, så känner jag, vet inte någon annnan tjej som har gjort mig lika glad som denna tjej gjort:), hon är bäst, om inte ännu bättre..., känner du att hjärtat ditt slår?, hör efter vad det vill och agera sen;), precis så det hände för mig, mitt sa Linnea Grahn

2009-08-04 // 12:31:57

Hej hej, allt bra? :)

ställ gärna en fråga i min frågestund =)

2009-08-04 // 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback