10 december - 09

Idag hade jag som sagt NP i matteB. Det började klockan 8.30 och jag satt till 12.10. Var helt slutkörd då. Provet gick inte det minsta bra heller, lite tråkigt.. Men men, jag gav det en chans! När jag var klar drog jag ned till busstationen och tog bussen över gubbo hem, jag hann läsa lite i min engelskabok. Eller det blev ett kapitel för jag blev lite åksjuk.

När jag kom hem läste jag några fler kapitel och sedan råkade jag somna. Det var välbehövligt!

Sedan gick mamma och jag till farfars nya lägenhet och tittade, hur mysig som helst! Vi snodde bilen av pappa och åkte till Nisses och Konsum. haha. Jag köpte ostkrokar på Konsum för ett fotoprojekt som ska vara inne imorgon.

Har även hunnit med att göra klart resten av fotouppgifterna som jag har i fotot. Känns hur skönt som helst och nu är det bara att börja räkna ned sakerna jag har att göra innan lovet. Italienskaprov på måndag, prata 2 min engelska på tisdag och sedan ska engelska bokrecensionen vara inskickad.


fotade mitt öga i förrgår! så det bjuder jag på idag! haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback