Dan före dopparedan..

Jag tänkte att jag faktiskt måste skriva ett inlägg såhär dan före julafton. Idag vaknade jag ungefär 9, då hade jag sovit i 4,5 timme. Men bättre än ingen timme alls! haha. Slog in resten av paketen sedan satt jag på bastun och väntade på att den skulle bli varm. Under tiden lyssnade jag på lite julmusik. Sedan bastade jag, och det var faktiskt riktigt skönt, så skönt att jag slumrade till. opss.. haha.

Sedan har pappa, David och jag varit ned till Jenny och Fredrik. Vi blev bjudna på fika och vi bytte julklappar med varandra. När vi kom hem somnade jag på soffan och sedan gjorde jag iordning en liten jultallrik åt mig själv, med köttbullar, sill, potatis, skinka och gräddfil. Det var riktigt gott! Dock skippade jag julmusten till, eftersom det är något jag inte alls tycker om.

Nu spelar mamma, pappa och jag bingolotto, men det har inte gått speciellt bra. Nyss var vi nära att vinna en bil och 523 000 kr.. Men så klart gjorde vi inte det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback