Julkonserten..

Julkonserten igår i Falun var riktigt bra, ångrar inte en sekund att jag åkte på den! Men jag lär nog säga att Måns var kvällens stora höjdpunkt. Han var riktigt duktig på att sjunga (det va såklart de andra också).. Men Måns är kille, och han är ju så sjukt snygg! haha. När konserten var slut gick vi och ställde oss i kö för autografer.

Jag köpte ett Idolkort med Måns och på det fick jag autografen. Sedan tog mamma kort på han och mig!! Kan knappt förklara hur nervös jag var när jag äntligen skulle få träffa honom. Hade ju oturen att missa han i Borlänge när jag va där och kolla.. När jag ändå träffade honom igår tog jag även en liten kram!





» malin

Söt blogg ♥

2009-12-04 // 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback