25 juli - 09

Vet inte riktigt vad som har tagit åt mig, för några dagar sedan bloggade jag flera gånger /dag. Men nu blir det högst ett om dagen, jag ska skärpa mig. Bara för er skull! Igår kväll gick Cissi och jag på en liten promenad. Först drog vi in på ica för jag skulle köpa ett kontantkort. Sedan visade jag henne vart man samlas när man ska jobba och sist men inte minst gick vi hem till henne för hon skulle äta. Hon åt på några minuter sedan bestämde vi oss för att gå hem till mig för att jag skulle äta. Vi slog även på en film hemma vid mig, det blev Good Luck Chuck. Det är ingen första dejten film enligt oss. haha.




Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska säga hej då åt bror i alla fall. För idag åker han upp till Ö-vik. Sedan får jag inte se han förrän den 7 augusti. Det är faktiskt väldigt mycket som kommer hända då. För det första, bror och Elene firar ett år tillsammans, vi ska åka på kryssning med birka paradise och det största utav allt... jag fyller 17 år :)

Jag har glömt skriva att vi ska åka på kryssning. Men det var för någon dag sedan som vi beställde. Världens bästa Cissi ska följa med mig och vi ska ha en perfekt dag/kväll/natt/morgon/ dag. Jag antar att vi inte kommer sova särskilt mycket, för det finns ju faktiskt en bussresa hem sen. En dryg sådan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback