5 juli - 09

Förut uppdaterade jag bloggen ganska, men varför sitta framför datorn hela tiden under lovet? haha. Jag ska försöka skriva i alla fall ett inlägg varje dag. Igår hände det inte alls mycket för mig, blev mest att ta det lugnt. Träffade lilla Meja för första gången. Hur söt som helst var hon! Senare blev det film och datorn.

Idag hade jag på klockan 9, lika bra att gå upp lite tidigare än vanligt. Gick in på msn till 10 för då skulle Lisa skicka bilden på The Poodles. Men den rackaren sov över, så fick vänta någon timme på bilden ändå. haha. Till slut fick jag den i alla fall, så måste väl lägga in den här. För jag är grymt stolt över den ;) haha. När jag hade fått bilden drog Becca och jag ner till hamnen och spelade minigolf. Jag säger bara en sak, det är svårt att bli så skicklig som jag är ;) Vann ganska överlägset. haha.

Nu sitter jag här och tar det lugnt, och det blir nog så resten av kvällen också. För imorgon börjar jobbet, och tre veckor framöver. Börjar klockan 7 varje dag, och slutar fyra tror jag. Det blir drygt, men jag är inte bitter! Har kollat på hur vädret blir, tyvärr ser det inte bra ut.. 5-10 grader på tisdag. MUMS vad skönt att sitta ute hela dagen då..




bild från ludvika festen, the poodles (y)



Minigolf på blöta banor.



sv: jo, detsamma :-)

några planer för idag?

2009-07-05 // 17:22:19
» Emma

7 till 4? vi börjar halv 9 till 3 :o för du jobbar väl också på kommunen?

2009-07-06 // 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback