7 juli - 09

Nu var även andra dagen avklarad på jobbet, det känns hur skönt som helst! Egentligen har vi inte riktigt slutat än, men Amanda och jag jobbar fort, så fanns inget mer inne att göra. Skulle även vara onödigt att börja på något nytt ute! Idag har vi i alla fall gjort klart med näten, det känns otroligt skönt! Händerna är lagomt svullna och gör ont nu, men det får man helt enkelt tåla. Vi har även städat hallen, haha. Det var ett tag sen sist, upptäckte vi..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Känner att jag inte orkar göra nått, för jag är helt slut! ´




På bilden är det en osminkad och trött Linnea! klockan var faktiskt bara 8!! ;)


» W

söt ändå :D

2009-07-07 // 16:06:15

Hej! Jag har precis skrivit ett inlägg och frågat min läsare vad jag kan göra för att snygga till min blogg! Skulle bli tacksam om du kunde lämna en liten åsikt där. =)



Ha en bra dag, (:

2009-07-07 // 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback