9 juli - 09

Nu är äntligen första veckan avklarad på jobbet, och vad ska man säga egentligen? Känns inte precis som att jag har parkarbete. Förra året rensade jag bara ogräs. Amanda och jag har asroligt nere på Heros, och vi får välja lite själva vad vi vill göra. Vår handledare från början har tagit semester, så det finns en kvar som jobbar därnere. Han tittar till oss ibland, och då är vi oftast klara med allt han sagt åt oss. Idag har vi faktiskt fått varit inne, pga. det dåliga vädret. Fick först skura hela golvet med den gula maskinen. Hur kul som helst! :D Dock gick den bara 5,6 km/h. Sedan har vi fått sudda i omklädningsrummen, och målat över en linje på golvet.


Eftersom tiden skulle gå lite på slutet så fick vi städa i ett förvaringsrum, det gick på 5 min. När det var klart fick vi cykla hem. Motvind och regn, kan det bli sämre? Ja, faktiskt.. Min kedja på cykeln hoppade precis i sista backen. Kände inte för att stå ute i regnet och fixa det. Fick helt enkelt traska hem. Var ju redan genomblöt.


Jag är helt klart nöjd med jobbet iår, har faktiskt riktigt kul. Nu får vi bara hoppas på bättre väder till nästa vecka, då blir det oljning på alla bänkar och även måla visa grejer.


Just nu sitter jag här, håret ligger slickat. Men vad gör det? Jag har ju faktiskt sommarlov! :) Då tycker jag inte man behöver tänka så mycket på sitt utseende. Har inte sminkat mig på ett tag nu, det beror väl kanske till största delen på att jag är för trött på morgonen innan jobbet.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback