Ännu en dag avklarad..

Nu har ännu en dag gått på jobbet, idag har det varit ganska skönt. Började med att Amanda och jag fick måla ett "staket" med falu-rödfärg. När det var klart var det ogräsrensing som stod på schemat. Vi gjorde ganska mycket, men det varma vädret gjorde att man inte orkade. ÄNTLIGEN märks det att sommaren faktiskt är här. Dock ser inte vädret lika bra ut nu.. Vår cykeltur hem från jobbet idag var ovanligt snabb! Det berodde till största delen på att jag äntligen fått hem min dator. Glad tjej! Men än har jag inte internet på den, men det kommer snart hoppas jag. Så länge får jag blogga från den här stora burken.

Jag följde aldrig med till Syster och Fredrik för att grilla. Känner mig trött efter jobbet och nu vill man bara sitta och trycka på nya datorn. JAG ÄLSKAR DEN!  Ikväll blir det lugnt, måste ladda för sista jobbdagen imorgon. Alltså för denna vecka..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback