Glad tjej!

Nu sitter jag på mitt rum och bloggar, känns otroligt bra faktiskt. Mamma, pappa och jag åkte upp till Ludvika en sväng idag för vi skulle köpa en router på Telia. Vi köpte routern men mamma och jag var ändå tvungna att gå i lite affärer. Så klart hittade jag lite grejer. Det blev bikini, strandtunika, smycken, hårsnoddar och hårband. Jag är helt klart nöjd, skulle dit för routern men kom hem med mycket mer grejer.

Jag har faktiskt precis installerat routern och det gick förvånansvärt bra!

Senare ska vi grilla och sedan blir det nog att sitta här och nörda för min del. haha. Så himla kul med ny dator och allt ju!


titta nörden i spegeln ;) hahaha


Du är så himla vacker och jag saknar dig hörru =)

2009-07-17 // 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback