Snart läggdags..

Nu är klockan snart 22.00 och det känns som att denna dag bara har sprungit förbi. Men det beror nog på att jag "lekt" med nya datorn! Jag borde gå och sova nu, sen skryta om att jag faktiskt gått och lagt mig "tidigt" för en gångs skull.

Föresten, imorgon kommer det nog inte komma in så många nya blogginlägg från mig. Det beror på hur mkt tid jag har på mig när jag kommer hem från jobbet. Jag ska nämligen på en kurs på trafikskolan imorgon, så jag får börja övningsköra. Dock har jag varit 16 i snart ett år, men bättre sent än aldrig. Jag får i alla fall ett år att övningsköra på. Nu är det bäst att jag varnar er på vägarna ;) Snart kommer jag! haha.


» Blixt

SV: hehe okej =) jo samma häär, det är bara bra! =)

2009-07-16 // 17:04:29

Det står jämnt i en röstning mellan en tjej och mig så det har blivit en ny omröstning mellan oss, och jag skulle vara jätte tacksam ifall du kunde rösta på mig. Alltså på "lovisa rosén" Glöm inte att skriva ditt namn när du röstar för annars blir rösten ogiltlig, och skriv gärna till mig när du har röstat så att jag kan tacka dig! Här är länken: http://blondinjennifer.blogg.se/2009/july/star-lika.html#comment :)

2009-07-16 // 17:42:26

hej !

tänkte bara tipsa dig och dina läsare om att ni nu kan vinna ett helt valfritt armband från Sveriges största armbandsshop Bracy.se.



Titta bara in och välj ditt pris och tala om för mig vilket du önskar vinna i tävlingsinlägget.



Lycka till !

Kram

2009-07-16 // 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback