21 juni - 09




Idag var det första dagen som jag inte skrivit något på bloggen under dagen. Jag har haft lite annat för mig faktiskt. Solen har tittat fram, så jag var tvungen att ta till vara på den! Men tyvärr blev det korta stunder eftersom det började regna nästan direkt när solen tittade fram. Såg nog ganska roligt ut när jag sprang fram och tillbaka med stolen.

Annars har dagen varit lugn, mamma, pappa & jag tog oss en biltur runt Barken. Den vägen är verkligen underbart fin på sommaren. Jag syftar på naturen och allt sådant då. När vi kom hem la jag mig i hamocken och somnade som en stock. Den sömnen var jag tydligen inte värd, för vaknade 10 min senare. Då gick jag in och tittade på "Tolken" på 3:an. Var faktiskt en riktigt bra film!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback