23 juni - 09

Nu sitter jag här och sjunger lite ABBA låtar! Jag kom på idag när jag tittade på Mamma Mia filmen att många av låtarna är sorgliga. Det finns en riktig mening i dem. Jag tycker i alla fall att det är så. Det är faktiskt helt sjukt fina låtar! Egentligen borde jag gå och lägga mig nu, pga. att jag ska gå upp 7.15 imorgon. Mamma och jag ska åka till Borlänge och uträtta några ärenden. Sedan blir det förhoppningsvis Kupolen, får se om jag köper mig en plattång kanske. Men tänker inte köpa en bara för att ha en, ska verkligen köpa en jag vill ha.

Nej, nu kallar sängen. Vi hörs imorgon! :)


"Im nothing special, in fact Im a bit of a bore
If I tell a joke, youve probably heard it before"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback