14 oktober - 09

Har precis tittat klart på Systrar i jeans, den andra sommaren. Jag tycker att den var lika bra som första filmen! Kan säga att det verkligen är en film i min smak :)

Idag hade jag engelska och italienska i skolan, så slutade 11.45. Men jag vet ändå inte om jag ska skratta eller gråta. Finns några ämnen jag inte tycker om, och  språk är det absolut värsta! Men men, det är bara att kämpa på ..

Nu hade jag tänkt att jag ska ge mig på den OMÖJLIGA uppgiften på företagsekonomin. Hur ska det gå? Jag ska i alla fall göra en likviditetsbudget.. haha.

Är även ett sugen på chokladbollar, men orkar inte göra för man blir så sjukt kladdig om händerna.. :(

Nu ska jag inte klaga mer :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback