8 oktober - 09

Idag drog jag till skolan för att göra ett matteprov, det kändes ganska bra! Sedan sprang jag ned till bussen, men fick tydligen inte hoppa på den.. Så stannade kvar på stan, illamående kom, så fick springa in på apoteket och köpa tabletter och sedan sprang jag in på hemköp och köpte en ramlösa. GOTT! Sedan kom Becca och räddade mig, tack! :D haha.

Mamma och jag drog till Borlänge nästan direkt jag kom hem, eller först åt jag lite mat. Men det tog ingen lång tid.. Vi gick först på kupolen och jag hittade lite smått och gott, lägger in grejerna på bild. Sedan åkte vi på lite affärer som låg på andra ställen än kupolen. haha.

När vi kom hem igen så åkte David och jag ut och åkte på en liten biltur. För han tog ju faktiskt sitt körkort idag! GRATTIS! Vi åkte ut till mormor och morfar för David skulle berätta att han fixade uppkörningen. Vi hade sån tur att mormor hade nybakade bullar, så vi fick lite fika! :)

Nu har jag precis tryckt i mig lite tacos och hade faktiskt tänkt att titta på film nu! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback