Cerazette minipiller?

Är det någon här ute som äter Cerazette eller har ätit det? Isåfall vilka biverkningar hade/har ni? Ni kanske hade turen att inte få någon biverkning alls.



» Malin

tror ja har ätit dom...tror de va dom ja gick upp i vikt utav som fan!! men biverkningarna e ju inte lika för alla så...

2009-10-09 // 22:31:55
» Malin

Sv; mm okej...ja då e de bara att hoppas på att du inte går upp i vikt då...

2009-10-09 // 22:38:03

jag har käkat dom, har inte fått nå biverkningar men har gått upp ungefär ett kilo.

2009-10-10 // 08:04:49

Min kompis åt dem och hon gick upp 30 kg på mindre än ett år, men det kan ju även bero på att hon bor sambo med en kille nu sedan nästan ett år tillbaka så det är nog lite sambokilon också som det kallas. Men det verkar ju som att min kompis inte är den enda som gick upp i vikt i samband med att hon började med Cerazette, så om du är rädd för att gå upp i vikt kanske du ska välja något annat. Jag har haft Neovletta 28 sen jag var 14 ungefär och nu är jag 20 och jag har aldrig gått upp i vikt pga dessa. Men du bör rådgöra med någon på ungdomsmottagningen eller så.

2009-10-10 // 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback