19 september - 09

Sitter just nu på mitt golv och chillar, ska nog snart sova. Men än orkar jag inte.. Jag har precis hjälpt Andre med sin blogg, duktig tjej jag är! Mitt rum luktar mandarin just nu, för jag har tänt en doftlykta, eller vad det heter. Det luktar i alla fall riktigt gott.

Imorgon blir det lugnt och sedan hänger jag med till Arlanda och hämtar mamma och moster som har varit borta i två veckor nu. Så imorgon blir det mest en biltur, och säkert någon tår när jag ser mamma. För hon kommer börja grina, då kan jag aldrig hålla mig. damn. haha. Men sedan får jag ju mina grejer, har t.ex. beställt en parfym och sedan har hon köpt kläder åt mig :) Jag är glad tjej!

Föresten, jag har nyss målat naglarna! :) haha



Snyggt :D

2009-09-19 // 11:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback