23 april - 10

Sitter i skolan just nu, får sluta om jag vill, men jag är snäll och väntar på Lisa! haha. Imorse var vi i studion och fotade en blomma, och sedan klickade vi på lite färg. Ja, vad ska man säga? Vi fick i alla fall ett gott skratt! Resten av dagen har spenderats framför photoshop, ett tråkigt photoshop enligt mig. Datorerna var även himla sega så vi gav upp. Nu sitter jag här istället, framför en annan dator med ett annat photoshop. Men jag får gå hem, och då orkar jag faktiskt inte göra mer.

Idag ska jag hem och ta det lugnt. Är så himla trött! Får se om jag städar rummet!

Nu ska jag gå iväg till Lisa och se hur det går med bilderna, hon sitter i ett annat rum, stackarn!



PS: mamma om du skulle läsa det här, jag lovar inte städning ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback