6 april - 10

Imorse gick jag upp klockan 08.00 för mamma och jag skulle till Falun. Jag var till tandkliniken och det gick hur snabbt som helst, kändes onödigt att åka ända till Falun för det, men det är som det är. På hemvägen gick vi in en snabbis på Kupolen, jag hann köpa ett par örhängen och sedan åkte vi till Biltema. När vi hade varit där åkte vi direkt hem, för mamma skulle jobba..

Pappa och jag skjutsade David och Erik till Ludvika. Idag var det dags för studentkryssning för deras del, kul! haha. Sedan blev det lugnt framför tvn och klockan 19.00 började hockeyn, Rögle-AIK. Blev väl lite besviken över att inte Leksands matchen visades, men fick stå ut med plinget uppe i vänstra hörnet. Leksand plockade 2 poäng och AIK 3, så det var bra!

Nu sitter jag här och dricker te med polkagris smak, mums!




» E

Hejsan! allt bra med dig? (:

2010-04-08 // 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback