Piercing eller tatuering?

Jag gick en fråga om jag har någon piercing eller tatuering, eller om jag skulle vilja ha.

Nej, jag har faktiskt varken piercing eller tatuering, eller jag har 5 hål i öronen men jag räknar inte riktigt det som piercing. Fast egentligen borde jag göra det, för man gör ju ändå ett hål och sätter i ett smycke.
Någon tatuering har jag inte heller!

I flera år har jag velat göra en piercing i naveln, tycker det är så himla snyggt! När jag fyller 18 nu i sommar kommer jag troligtvis pierca mig där. Jag har ju som sagt velat det länge, och skulle absolut inte ångra mig.

Tungan har jag också funderat på, jag tycker det är skitsnyggt! Men det känns som att det är en ganska stor risk om man får en inflammation i munnen. Inget jag kommer göra det närmaste året i alla fall!

Jag har funderat fram och tillbaka på, vill jag ha en tatuering? Skulle aldrig kunna göra en stor som man kan ångra, inte en liten heller för den delen. Men jag skulle kunna göra en LITEN tatuering som betyder något speciellt för mig, som står för något som jag verkligen tycker om. Ett litet kinatecken har jag faktiskt funderat på, vi får se :)








Du kan ÄTA GOTT men NYTTIGT! Se min receptblogg bara så får du se :)

2010-04-29 // 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback