6 augusti - 10

Idag vaknade jag ungefär 09.45, duktig tjej! haha.. Blir lite tidigare för varje dag. Fixade iordning mig och sedan drog mamma och jag till Ludvika lite, gick i lite affärer. Köpte en grym väckarklocka som jag måste visa er sedan! :) Vi åkte och hämtade David från jobbet, när vi var klara. Vi väntade nere vid Hällarna (bilden).  Han slutade tidigare eftersom att han ska åka iväg till Stockholm idag, Sonisphere, heter det så? haha..

Skulle precis börja baka spritskakor, men upptäckte att potatismjölet inte räckte, så väntar på att pappa ska komma hem med bilen nu! Ska även köpa lite kattmat, fast vi inte ens har katter.. Nej men vi ska mata våra igelkottar med det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback