30 december - 10

Kom precis hem, har varit i Falun och Borlänge. Började med ett besök på käkkliniken där jag hade en tid klockan elva. Pratade med kirurgen om min operation och han visade hur hela operationen går till och hur det troligtvis blir efteråt. Fick reda på att det inte räcker med en operation av den övre käken, då blev  det genast svårare att bestämma om jag ska opereras eller inte.

När jag var klar där gick mamma och jag först på stan i Falun och där köpte jag mig ett par skor, till balen faktiskt. Det blev så kallt att gå på stan så vi åkte till Borlänge istället och gick på Kupolen. Jag köpte en billig t-shirt och sedan detta pann(hår)band som jag har på bilden. När vi var klara åkte vi till Lager 70, skulle titta på en mjukisdress men det fanns inga kvar. Istället hittade jag en skitsnygg festklänning och till det köpte jag ett par leggings.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback