22 februari - 10

Idag hade jag först svenska i skolan, hände absolut ingenting då, sedan håltimme. Efter det italienska, prov! Jag har ingen kommentar om det :) Sedan hade vi Info & Layout. Det enda jag tänkte på hela dagen var att få gå hem, kände mig inte alls bra. Gick på tabletter idag, annars hade jag inte klarat det.

Just ja, imorse blev jag väckt 06.00 för då började hockeyn. Hann se två perioder hemma, sedan fick jag skynda mig till bussen. När jag satt på den satt jag direkt på radion på mobilen, var väldigt svårt att få in bra mottagning. När vi väl var i Ludvika insåg jag att jag skulle sökt kanal en gång till, då hade det varit bättre. Men det går bra att vara efterklok ;)


Ge mig lite varmare väder?  Bild från älskade Berga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback