3 februari - 10

Idag har jag haft engelska och italienska i skolan. På engelskan hade vi ett slags läxförhör, vi blev indelade i grupper med tre i varje. Sedan fick vi berätta för varandra vad våra texter handlade om. Sedan fick vi även skriva en sammanfattning på texten.. Tror faktiskt både muntliga och skriftliga gick bra! Efter engelskan hade vi italienska, glosförhör. Det gick, ja hur gick det? Efter italienskan var dagen slut.. Becca och jag gick ned till busstationen i världens snöstorm. haha. Men det är i och för sig värre i södra Sverige, men det här var hemskt ändå.. Jag såg ingenting på hela vägen, det var bara att hoppas att man inte skulle krocka med någon! Lyckligtvis gjorde jag inte det! :) Tog mig helskinnad till stationen, dock blev det inte buss hem. Fick åka med Beccas pappa, skönt!

Nu har jag nyss ätit lite kycklingsallad och jag hade faktiskt tänkt att jag ska skriva klart en utvärdering från företagsekonomin nu :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback