Vitryssland - Sverige..

Nu har jag tittat klart på matchen mellan Vitryssland - Sverige. Det slutade 2-4 och sista minuterna tycker jag var hemska! haha.. Det blev i alla fall en vinst, och det är huvudsaken. Nu är det bara att börja peppa inför matchen mot Finland!

Har precis satt mig här framför med ett glas cola.. Ovanligt va? haha.

Föresten, var lite humor när jag satt och tittade på hockeyn. Tänkte att jag skulle prova en ny inställning på kameran, det var då jag upptäckte att jag hade min SWEDEN tröja på mig. Hade inte alls tänkt på det, men det var ju ett perfekt val med tanke på hockeyn!



>>tack så mycket linnea! kul att du tycker det!

2010-02-20 // 00:20:52

Ja jag håller med dig. Dom sista minuterna var hemska :S. Jag trodde allvarligt att vitryssland skulle få till fler mål så att dom vann matchen. Mycket som kan hända på bara några sec tillex i hockeyn.



Jag har ingen aning om när sverige spelar igen, vet du det?



TÄNK om vi tar ett till os guld i hockey o det på två ggr på raken!!



Jag är inget fan av sport alls men nu har jag chockat mig själv genom att se en hel hockeymatch, slalom, störtlopp, lite konståkning och skidskytte. Jag ser inte på sport självmant. Mina föräldrar tror nog att det är nåt fel på mig haha.



Men det är ju lite roligare då det är nåt stort som OS!

2010-02-20 // 08:25:17

svar; tack så mycket! ;]

2010-02-20 // 14:53:37
» fanni

fin blogg du har! kolla gärna in min också! kramar fanni :)

2010-02-20 // 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback