Ny design på gång!

Har funderat lite fram och tillbaka nu hur min nya design på bloggen ska se ut. Vi går mot ljusare tider och jag tänkte därför att denna svarta trista design ska bort. Vad tycker ni om det? :)

Så himla svårt att bestämma sig för vilken färg man ska ha, och hur allt ska se ut.. Det visar sig :) Men jag hoppas att innan februari månad är slut (som inte ens börjat) så ska den vara klar! Nya bilder måste även tas, spännande! haha.



» anna

jag tyckte din design var jättefin! annat med min :s hur har din kväll varit och vad händer imorgon? :)

2010-01-30 // 02:45:37

Lägga till varandra?

2010-01-30 // 12:43:19

Hej, jag tycker din blogg och design är jätte fin.



Kan vi följa varandra via bloglovin? :)



// Kram Evelina

2010-01-30 // 12:44:24
» anna

oh, dejt ;) nej, chilla bara :P

2010-01-30 // 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback