Säg vad du tycker!

Jag tänkte faktiskt ta in lite tips från er läsare nu. Vill att min blogg ska vara så omtyckt som möjligt, och då måste jag få veta lite vad ni tycker :) Jag skulle verkligen uppskatta om så många som möjligt svarar på dessa frågor:

Vad är bra/dåligt med bloggen?
Är det något mer än det jag har som du vill att jag ska skriva om?
Hur hittade du bloggen?
Är det dags för mig att fixa en ny design?

Tack på förhand! :)


Har inte läst den så pass mycket att jag kan säga något om saken.

2010-01-17 // 12:30:30

Häftig header! :)

2010-01-17 // 15:33:28

underbar blogg, älskar din design men det vorde kul om du kunnde göra en ny design. Skulle gärna läsa mer om just din vardag, och ta del av dina tankar och åsikter. och gärna mer uppdateringar!

Skulle gärna ha mer som blondinbella, och se hur dina myskvällar ser ut, vilken film du ser och vad du äter för gott:) och se vad du äter hemma, och om du lagar mat själv. Sen vilka skönhetsprodukter du använder.

puss på dig sålänge bruden, jag beundrar dig!<3

2010-01-18 // 09:48:07

börja med dagens klädval varje dag? =)

2010-01-23 // 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback