20 juli - 10

Idag har jag varit duktig, mitt rum är så rent det bara kan bli! Har nyss skurat och i vattnet hade jag i citronmedel, så nu väntar jag på att det ska torka. Sedan bär jag in mattan och allt annat som står på golvet, dröjer nog inte länge förrän mina garderober är där igen också, men den här gången ska jag försöka skärpa mig. Dock säger jag alltid så, och hur slutar det? Jo efter ett tag ligger allt på golvet igen. MEN, den här gången ska jag FÖRSÖKA. Ingenting är omöjligt, eller är det?

Klockan nio ska jag titta på Morden i Midsumer, älskar det programmet!


Har även hunnit med att ta några egopics, yeah..


Söt blogg :)

-underbart fina ögon har du ! :)

2010-07-20 // 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback