3 juli - 10

Förlåt för att det inte blev något skrivet igår, men jag hade inte tid.. Sov länge igår morse och vid två började jag jobba, fram till sex. Då skyndade jag mig hem och fixade iordning mig. Sedan drog jag direkt upp till Ludvika där kvällen spenderades med Becca, Cissi, Madde, Anders, Olle, Jesper och Lisa. Men några fler också, men man träffar ju folk överallt :) Tog bussen hem 02.15. När jag kom hem tryckte jag i mig panpizza, och sedan blev det sängen.. Då var klockan ungefär 03.30. Yeah ;)

Idag ska jag åka tillbaka till Ludvika, vet inte riktigt vilken tid. Men får inte missa allsång med Lasse Berghagen och Ola! Föresten igår var det Erik Saade som gällde, vilken sjukt bra show han och dansarna gjorde!


Becca och jag :)



Blir så ibland att man inte hinner skriva, känner igen de haha =). Hoppas du får en bra måndag idag =)

2010-07-05 // 14:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback