Irritationsinlägg!

Just nu lackar jag! Varför har man naglar? Varför ska dem växa så snabbt, varför ska nagellacket någon gång lossna så man måste göra om det? Varför måste man då fila naglarna? Varför blir naglarna då sneda? Usch för naglar!!



» Jen

Nu har jag lagt till dig på bloglovin (:

2010-07-23 // 12:25:24

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi kan följa varann på bloglovin? :)

Xoxo

2010-07-23 // 13:00:23

sv; hehe det är lugnt sötnos :)

har röstat på din bild :) den var cool dock fattade jag inte helt vad det var för nått :$ så du får gärna förklara heheh :)



- Håller med dig om inlägget om naglar.. & så ska dom jämt gå av när man målat dom & fått en snygg längd, !

2010-07-23 // 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback