30 juni - 10

Imorse vaknade jag klockan 8.00 av att det spöregnade ute. Från början tänkte jag, vad mysigt det låter. Sedan kom jag på att jag hade fönstret öppet. Då var det inte lika mysigt längre! :) Kunde i alla fall somna om, vaknade 11.45. Underbart skönt!

Nu är klockan ganska mycket och jag börjar jobba om ungefär en timme. Inget jag ser fram emot, men men.. Ska snart börja ta på mig jobbkläderna, ni får ha en bra dag! :)



VILL DU VARA MED OCH DELTA SOM VECKANS BLOGG HOS MIG?

TÄNKTE VÄL. KLICKA HÄR OM DU VILL DET; http://mirandaland.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-igen.html#comment



/miranda♥

2010-06-30 // 17:09:46

hej :)

allt bra med dig?

2010-06-30 // 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback