Bloggar jag läser!

Jag har fått en fråga om vilka bloggar jag följer och vad jag tycker om dessa. Så här kommer det :)

 
Blondinbella: När jag började läsa hennes blogg älskade jag den. Men nu tycker jag bara att den blir tråkigare och tråkigare. Hennes märkesgrejer och företag, nej det är inte min favorit längre..



Kenza: Jag älskar denna blogg, och jag måste säga att den helt klart är min favorit! Hon har börjat bjuda mer på sig själv vilket är superkul. Hur grym tjej som helst!



Foki: Är nog sötast av alla bloggare. Att kolla på hennes blogg gör en så glad och hela hon strålar av glädje. Så himla mycket fina bilder och ja det är den mysigaste bloggen!



Paow: Kan man gilla någon för att den har så cool röst? Jag tycker även om hennes blogg, ibland finns det dock åsikter som inte är genomtänkta..



Kissie: Egentligen, vad ska man säga? Den falskaste bloggaren av alla! Men tyvärr är bloggen sjukt underhållande..



Tyra: För någon månad sedan visste jag inte vilken hon var. Nu är hennes blogg en av mina favoriter!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback