9 mars - 10

Imorse tog jag mig också upp utan att sova över! Det tycker jag var väldigt bra. Fixade iordning mig, och gick sedan till bussen. Solen lyste och jag blev direkt på så himla bra humör. Hade engelska första lektionen och där fick vi en läxa till IMORGON! En text på tre sidor, som att man inte har annat att göra nu? Men det är bara att kämpa på. Sedan hade vi idrott, skridskor. Vi spelade bandy och fotboll.. Ja det där lät lite konstigt va? Det tycker jag också, men vi spelade alltså fotboll på isen med skridskor på, och så klart hade vi hjälm! Jag gjorde en riktig vurpa när jag skulle skjuta (fotboll) och sen min andra vurpa blev till lite tack vare Lisa. Vi krockade och sedan låg vi där på isen och skrattade! haha.

Efter idrotten hade vi företagsekonomi (suck..) och sedan skulle vi ha haft svenska men den var inställd. Så drog ner på stan med Becca och Lisa. Sedan mötte jag mamma på Åhléns och vi handlade lite mat och sådant efter det.

När jag kom hem startade jag direkt med att göra engelskan, och tro det eller ej. Men jag tror den sitter, för första gången! haha. Efter det började jag skriva på ett svenska arbete jag har om svordomar, har snart skrivit ett A4. Kan inte vara annat än nöjd! Tog en liten paus och gick ned och bastade. Helt underbart skönt! Men kände att det kröp i benen för jag vill skriva så långt jag hinner på arbetet idag. Så nu ska jag fortsätta :)


Haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback