11 november - 10

Även idag har jag klarat av en dag i skolan, den har bestått av psykologi, rättskunskap och natur.. Har varit enormt kallt på skolan, som vanligt. Det är helt sjukt, det är verkligen hur kallt som helst på skolan!

Jag har skickat in mitt PM inför talet imorgon och nu har jag precis spelat in allt jag ska säga och även lagt in det på mobilen. Nu blir det att sitta och lyssna om om och om igen! För jag ska göra mitt bästa muntliga någonsin imorgon, har jag bestämt. Men jag kan inte låta bli att sitta och skratta nu, man tänker ju inte vanligtvis på hur man pratar men nu när man spelat in sig själv och sitter och lyssnar hör man hur enormt fult det låter när jag pratar. För en gångs skull tvivlar jag inte på att jag är från Dalarna! haha




Du är så fin! :)

2010-11-11 // 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback