11 oktober - 10

Idag hade jag varmkök i skolan, som vanligt på måndagar. Vi gjorde några olika korvrätter, inte min smak precis! Men efterrätten var awesome! Det var underbart goda rimbobullar :) När vi slutat gick jag hem med mina underbart härliga skavsår.. haha! Åkte lite bil, skulle hälsa på någon, men ingen var hemma! Mamma och jag åkte istället till ICA och vet ni, när vi skulle åka därifrån gick det inte att starta bilen. Vi skrattade faktiskt trots det, men det måste varit efter min kommentar.  Mamma skulle prova starta bilen igen och hon höll samtidigt i mobilen i handen, precis när hon vred på nyckeln hörde jag en röst och då tittade jag förvånat upp på henne och sa: "TYST! Bilen pratar.."  Det rann tårar när vi faktiskt insåg hur kul det lät :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback