28 oktober - 10

Har blivit snålt med uppdatering även idag, men som jag sagt tidigare skolan går före precis allt! Har haft väldigt mycket att göra nu såhär innan höstlovet.. Men nu har jag precis skrivit klart rättskunskaps uppsatsen som ska vara inne senast imorgon. Den blev på ungefär en och en halv sida, känner mig verkligen jättenöjd över det! Det är faktiskt det enda jag gjort sedan jag kom hem från skolan, eller först skickade jag iväg företagsloggan så nu är den med på en tävling om bästa logotyp. Vi får se hur det går!

Idag har jag även haft min onyttigaste dag på länge, en panpizza till mellanmål och sibyllamat till middag. Men ibland är man värd det :) haha

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, lite senare blir det Kenza & Tyra Show :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback