7 oktober - 10

Åkte till skolan som vanligt imorse, kom dit och jag tyckte det var väldigt några från klassen där. Då insåg jag att det är på torsdagar jag har sovmorgon.. Vilken jäkla tabbe av mig! Men jag satte mig vid en dator och skrev lite på menyn till varmköket. Har inte hänt så mycket mer, bara vanliga lektioner.. På naturen hade jag dock muntlig redovisning om könshormoner. Gick bättre än vad jag trodde det skulle göra! haha.. Skulle även ta ett stick på mig själv i fingret, gjorde två försök men något blod ville inte komma.. Så jag drog hem, hade tillåtelse :)

Nu sitter jag här och skriver mer på menyn, måste bli klar med den till måndag. Det ska jag nog klara av! Ska även hinna med att skriva ett tal idag, det är lite svårare.. vet inte riktigt vad jag ska prata om än!



Finns det något du själv inte tycker du är bra på? :) Kul att veta! =)

2010-10-07 // 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback