29 april

Just nu sitter jag nere på mitt rum och lyssnar på lite musik. Ska snart gå ut och njuta lite av solen, men är tvungen att bara skicka iväg något mail först! Har nyss kikat på film, kommer inte ihåg vad den hette och jag orkar inte ta reda på det heller.. Haha! Men den var i alla fall bra, huvudsaken!
Håller även på att måla naglarna i en väldigt fin färg. När jag var på Kupolen och shoppade förra helgen köpte jag två färgglada nagellack från Mavala. Helt sjukt vilka bra lack det är! Jag hade den ena färgen på mig förra veckan och det satt kvar precis hela tiden, lossnade ingenting. Då är det värt att lägga till ungefär 10 kronor extra för att få ett nagellack som håller, tycker i alla fall jag!


Man får passa på att njuta av solen när tillfälle ges :)

2012-04-29 // 15:03:16

Man får passa på att njuta av solen när tillfälle ges :)

2012-04-29 // 15:03:52
» tilda

Så söt du är! Sjukt fin blogg btw :)

2012-04-29 // 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback