1 april

Har haft en himla bra påsk, Leksand blev klara för elitserien i lördags! Jag grääät glädjetårar, himla tur att jag inte hade hunnit sminka mig. När matchen var klar skyndade jag mig med sminket och sedan blev det Ludvika, först till Jesper där vi bara satt och pratade om hur gamla vi blivit. Sedan gick vi vidare och då körde förfesten igång. Gick snabbt till krogen, dans, skratt, sex on the beach, tequila och väldigt många unga är nog bra beskrivning av kvällen! 
 
Igår var jag trött, heldag på soffan förutom när jag följde med mamma och handlade. Jag köpte med lite cola hem, piggar alltid upp! 
 
Idag har jag jobbat, 12-17:15. Det gick bra, trots att man är inne i ett köpcentrum blir man så glad för man vet att det är fint väder utanför. När jag kom dit sken solen, när jag åkte hem sken solen. Underbart! Mamma och jag tog en promenad när jag kom hem och sedan har det blivit Ullared och Top Model på tv :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback