10 april

Har varit lite dålig på att uppdatera, men jag har haft så mycket att tänka på. Vilket har gjort att jag har lagt bloggen åt sidan. Har även jobbat stängning måndag och tisdag. 
 
Idag gick jag upp i skaplig tid, gjorde ett fint berlockarmband som jag nog kommer använda mycket nu i vår/sommar. Sedan har kryckan (pappa) och jag varit ute på en biltur, det fick bli Barken runt. Åkte hem och tittade på tv och åt mat. Åkte till David så jag va där ungefär halv sju, vi kikade på filmen Milf. Den var faktiskt helt okej, om inte väldigt rolig. Drack cola och åt popcorn och när filmen var slut kikade vi på fotboll.
 
Nu sitter jag här och kollar runt lite, är nog snart dags att dejta kudden. Men först drömma sig bort lite och kolla resor :) 
 
för precis ett år sedan kom vi hem från fina Fuerteventura


» Elina

Har följt din blogg ett bra tag och gillar den fortfarande! =) Du har väl varit utomlands många gånger? Kan du inte skriva om hotellen du varit till, plus och minus? snälla! =)

2013-04-10 // 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback