23 augusti

Nu har jag ett lyckorus som går genom hela kroppen. En stor sten har släppt från mitt hjärta och nu svävar jag nästan, så bra känns det. Jag har nämligen fått ett vik på H&M, där jag trivs som allra bäst fram till nyår. Ingen kan vara mer glad än mig just nu! Sedan är det inte jättelångt tid kvar tills hockeysäsongen börjar igen, ja jag är lite hockeynörd. Jag brukar inte gilla hösten, men nu känns det bra på något sätt. Nu har jag något att göra om dagarna, nu kan man börja tända ljus igen och får gå i underbara tröjor. När snön börjar komma kommer jag inte låta lika glad över att sommaren snart är slut! haha.. Har ju faktiskt haft en bra sommar, med vädret. Dock har jag mest jobbat, men några lediga dagar med sol blev det :) 
 
Sedan är jag så sjukt nöjd över min nya hårfärg. Varför har jag inte gjort det här tidigare? Senaste gången jag hade brunt hår var ungefär två år sedan. Då ångrade jag mig direkt jag såg resultatet, men det var helt enkelt inte min färg då. Lite röd nyans i, och det är inte jag. Men nu känns det som jag och ombren ser så himla naturlig ut. Vad lätt det var att skriva nu, nu börjar vi tagga en toppenhöst! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback