15 februari

Jag skulle gissa på att jag just nu är Dalarnas tröttaste tjej! Idag har jag jobbat, 9:45-17:00. Nu kanske ni tänker, ja men det lät väl inte så drygt. Men jag lovar, med cirka tre timmars sömn blir det väldigt drygt (thank you dad). Fel på elementen och han kommer in och luftar, mitt i min skönhetssömn! haha. Jaja, jag klarade i alla fall dagen, klarade bilresan hem och har ätit lite mat och druckit cola. Tänkte nu fixa mig för natten och sedan slå igång någon film. Får väl se hur många sekunder det tar innan jag somnar! 
 
Sitter och myser i min sköna OnePiece, så himla drygt att när man är trött blir man automatiskt som en isbit. I alla fall jag, känner ni igen det? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback