2 februari

Nu är det februari, och den värsta månaden är över. Precis efter julen och man vill bara att våren ska komma, men nu börjar vi närma oss! Dag för dag :) Längtar efter att få kasta bort vinterjackan och tjocka skorna och ta på mig mer färg och ja, sådant som gör en ännu mer pigg.
 
I torsdags var jag som sagt på hockey i Leksand, det blev vinst trots en otroligt seg match. Hade kanonbra platser och som vanligt köpte jag popcorn och en cola, standard! Igår var jag på hockey här hemma när Sätra gästade. Det blev tyvärr förlust i förlängningen.
 
Idag har jag varit och tittat när min kusin spelade hockey, åkte hem och tränade på vår nya maskin! Har varit eldvakt, varit ute och gått (fick nästan köldskada i benen) och kikat på Melodifestivalen. Ja, ett detaljrikt inlägg blev det i alla fall :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback