25 januari

Sjukt vad tiden går snabbt, samtidigt som den går så himla sakta. Svårt att förklara helt enkelt.. Jag sover fortfarande dåligt, inatt blev det ungefär 4 timmar. Vrider och vänder så snart är det väl en stor grop i hela min säng! Vaknade ungefär halv tio och då gick jag upp och gjorde rent örat och sedan gjort jag upp en eld. Jättekallt i huset och ute var det -18. Åt frukost, fixade mig, åt lunch, klädde på mig, och sedan tog jag bilen till ICA. Hämtade ett paket från Bubbleroom och när det var klart åkte jag till Borlänge och jobbet. Hade idag ett kortskift 15-20:15. Men är så glad att få jobba! Gick in på Panduro innan jag började och köpte lera och sockerpasta i tre olika färger.
 
När jag kom hem från jobbet stod maten på spisen, klyftpotatis och något kött. Haha, vilken koll jag har, sjukt gott var det i alla fall. Till det tog jag mig ett kallt glas cola :) Nu tänkte jag borsta tänderna och sedan titta på lite Gossip Girl, första säsongen, första skivan! Har en hel del avsnitt att se om man säger så ;) Sedan får jag hoppas att det blir lite bättre sömn inatt för imorgon ska jag iväg och kika på företagshockey!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback