Företagshockey

Har varit i ishallen hela dagen och kikat på företagshockey! Köpte tre lotter på något saklotteri. Det blev dragning och jag vann på två av lotterna. 3:e pris och typ 6:e. Första pris var en dataskärm, andra pris en färgskrivare. Och vad fick jag på 3:e? Jo en hockeyklubba.. Kan ju säga att jag blivit mer glad förut när jag vunnit smågrejer :) småpojkarna som stod bredvid när jag hämtade vinsten blev i alla fall jätteavundsjuka.. Haha! Det andra jag vann var två Usb-minnen :)



» Fanny

Just nu har jag veckans bloggläsare på min blogg, men det är inte vilken veckans bloggläsare som helst och jag kommer inte heller välja vem som helst. Läs mer om det på min blogg!

2013-01-27 // 15:27:46
» Fanny

Just nu har jag veckans bloggläsare på min blogg, men det är inte vilken veckans bloggläsare som helst och jag kommer inte heller välja vem som helst. Läs mer om det på min blogg!

2013-01-27 // 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback