homemade sushi

Idag är jag en mycket trött tjej då jag sov en timme natten till idag.. Gick helt enkelt inte att sova! Men typ vid ett la jag mig och sov till fyra, det behövdes verkligen :) Tittade på lite tv och slappade på soffan när jag vaknat och sedan kände jag mig hungrig. Funderade på vad jag skulle käka och då blev jag sugen på sushi, så det var bara att börja fixa det :) Hade allting hemma, så det var ju tur! Blev supergott och jag tyckte det syntes i alla fall att det var sushi.
 
Nu sitter jag här och dricker te, snart är det dags att dejta kudden känner jag :)
 


Underbart gott :) jag skulle kunna leva på sushi :)

Svar: Ja det är hur gott som helst! :) tröttnar aldrig!
linneagrahn

2013-01-16 // 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback