new piercing

Idag var jag uppe med tuppen, faktiskt innan klockan nio. Började dagen med en god frukost på Engeln med Cissi, fick bli en macka och en smoothie för min del. Mums, vilken energi man fick! Haha eller? När vi varit där i ungefär tre timmar gick vi ut och kikade på stan lite. Köpte en ljuslykta och sedan var vi lite impulsiva och gick in för att pierca oss. Jag har ända sen jag gick i sexan önskat ett hål i Tragus men jag har alltid trott att jag har för liten. Men det hade jag inte, så nu har jag ett hål där! :) Glad tjej!
 
Åkte hem och åt lite och sedan blev det en till vända till stan. Köpte en liten skål och en slickepott, halva reapriset på allt som jag köpte idag, bäst att passa på :) Kvällen avslutades i ishallen där det blev en nervig match, men vinst i alla fall!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback