helgen

Shit vilken bra helg jag har haft, lite väl mycket av det goda men får bli mycket promenader i veckan ;) haha! Och som jag brukar säga, är bara ung en gång. Vill inte ångra att jag inte gjorde grejer när jag sen blir äldre då det är försent! I fredags åkte frugan, Jesper och jag till Olle i Gävle. Startade med en pizza innan vi började festa. Sedan körde vi hela natten, kul att gå ut på ett nytt ställe. När det var slut beställde vi lite mat på donken innan vi tog en taxi hem till lägenheten. Vi la oss och sov efter fem. Blev inte alls många timmars sömn! Åkte hem igår på fm, direkt jag kom hem tog jag en dusch och sedan somnade jag. Tog det lugnt hela dagen igår, och avslutade med mat från Sibylla! haha..
 
Idag sov jag länge, behövdes väl efter helgen. Har bakat macarones, eller inte smeten inuti. Tänkte ta på det på tisdag. Kakorna är i alla fall "klara". Blev inte alls nöjd, så ger det nog en till chans imorgon!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback