18 augusti - 09

Nu sitter jag här och fryser lite halvt. Har precis sovit lite så det är nog därför jag fryser. Mamma och jag var ute och åkte bil och helt plötsligt somnade jag, så vi båda tyckte det va lika bra att åka hem så jag fick slänga mig på soffan. Härligt!

Skola idag också, det var okej. Började med att gå igenom någon bok, och "viktiga" grejor. Hm, men inte särskilt intressant att lyssna på. Efter det blev vi indelade i grupper för att göra några frågor eller vad man ska säga. Det var sådär, för det var för svårt för mig. haha.

När det var klart fick vi ta lunch och idag var det nå kycklinggryta. Dock kunde jag inte äta någonting för jag mådde alldeles för illa. Sedan när lunchen var slut var det dags för oss att planera morgondagen då det blir en aktivitetsdag för ettorna. Lisa, Anton, Tobias och jag tog på oss ansvaret för att fixa fika och lite annat. Lite kul vill jag lova att det var, men vi klarade det i alla fall! :) Lars kom och hämtade oss när vi var klara så det var skönt. Vi hade inte klarat att bära allt tillbaka. För det var grejer till typ 120 elever. Så bara för att vi var duktiga idag får vi ta sovmorgon imorgon! Härligt!



trött tjej!


varför äter du alltid som en myra?:S

2009-08-18 // 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback