27 augusti - 09

Idag var jag i skolan 1,5 timme och hade en mattelektion. Kan inte förstå hur de lektionerna går så snabbt nu? Förra året var mattelektionerna segast. Men nu bara flyger tiden iväg, det kan nog bero på att jag känner mig säkrare med alla tal nu. Fast det är en ny mattekurs. Efter matten gick Lisa, Becca och jag ner på stan för att vänta på bussen. Vi han springa in i en affär och vet ni vad som fanns där? Jo, Kenzas minikollektion. Jag blev verkligen helt kär i väskan med nitar. Vi får väl se om jag kanske springer in där någon dag och införskaffar mig en sådan.

Nu sitter jag och väntar på att Cissi ska höra av sig. Vi ska träffas och hitta på något, men först skulle hon äta lite mat. Vi får väl se hur lång tid det tar ;) Tänkte att jag kanske hinner göra klart någon företagsekonomi fråga innan.


Kenzas Jofama mini kollektion!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback